fredag 27 november 2009

Dags igen




For time:
21 Handstand push-ups
400 meter Run
21 Weighted pull-ups
15 Handstand push-ups
400 meter Run
15 Weighted Pull-ups
9 Handstand Push-ups
400 meter Run
9 Weighted Pull-ups

Mitt tuffaste pass hittills och nu kände jag hur skönt det var att ha någon som tjatar på en att köra klart och inte vila för mycket. Slog nytt rekord i kipping pull-ups idag. 11st i rad med någorlunda rätt teknik. Dock märker jag hur snabbt jag tappar kippingen när jag blir trött och istället börjar gunga på stången. Handstandsen var ganska tuffa. Orkade kanske 1 för att sedan bara släppa ner mig utan att trycka upp mig... men jag gjorde alla:)
Har också börjat tänka på vad jag äter. Min USA-resa har fått mig att tappa suget efter fett och sött mat. Inget läsk eller godis har det blivit på den senaste veckan. Alltså, vill man lägga av med onyttigheter ska man svulla i en vecka...
Längtar lite tills de får i ordning lokalen. Blir skönt att köra med flera människor omkring sig och ha lite press från omgivningen. Nästa pass är det burpees och knäböj.
Hörs efter!

/steff

Tid: 29.54min

1 kommentar: