tisdag 17 november 2009

Stefan does Fran



21-15-9 av

Thrusters

Pullups

Min andra kärlek i gymmet heter Fran. Jag älskar hårda och intensiva pass. Hög puls, det gör ont men tiden gör det uthärdligt. Fick äran att "inviga" Crossfit Gothenburgs lokaler och det ser ut som ett spännande projekt. Börjar få till kippingen ganska bra nu och rytmen sitter tillräckligt bra för att köra ett antal reps i rad. Tror jag fixade 6st godkända. Ju tröttare jag blir, desto sämre teknik men det är normalt. Det bästa är att allt känns lite skönare nuförtiden. Lite bättre ork och lite bättre teknik. Snart kanske Martin låter mig köra med riktiga vikter.
Borta i USA en vecka nu men hoppas kunna få in iaf ett pass. Annars kör jag igen nästa vecka.

3 kommentarer:

  1. Bra kämpat, vad fick du för tid?
    Såg ut att vara skönt där efteråt, ja sålänge man itne får den där franhostan :)
    Sam

    SvaraRadera
  2. Han fick ingen tid eftersom han tjuvstartade innan instruktören var beredd...
    Martin

    SvaraRadera
  3. "Styrkan beror inte på den fysiska kapaciteten,
    den beror på den okuvliga viljan"
    Gandhi

    SvaraRadera