onsdag 11 november 2009

Elisabeth




21-15-9 av
Cleans
Ring Dips

Yo
Den som inte trodde styrketräning var bra för konditionen har inte mött Elisabeth. Jag körde iaf en nybörjar Elisabeth. 40kg frivändnigar och bänkdips.
Efter 2v sjukfrånvaro (inte svinflunsan utan ont i halsen och allmänt krasslig) har jag återupptagit träningen och gick rakt på Elisabeth (min nya kärlek). 11.29.2 var tiden på detta pass som kändes väldigt lagom som det så fint heter. Ska jag vara självkritisk fångade jag kanske inte stången på riktigt djup varje gång men ändå tillräckligt för att det ska ta emot på uppvägen. Kände mig ovanligt pigg i detta pass. Ringdipsen var utbytta mot två bänkar men jag lyckades komma upp mellan 170 och 180 puls trots allt. Imon blir det match i Norrköping med laget men på onsdag kör jag nästa pass igen.
Kort och intensivt är bra för motivationen.
Ha d gött

4 kommentarer:

  1. Jag bara älskar den bilden!

    SvaraRadera
  2. som det ser ut, så kände jag mig. Väldigt talande bild. Knäna skakade och luften lämnade kroppen.
    /steff

    SvaraRadera
  3. iofs så är den här bilden från Fran. läggs upp snart.
    /steff

    SvaraRadera