lördag 9 januari 2010

FRAN

Efter lite "ledighet" har trots allt kört lite under tiden jag varit iväg på Landslagsläger har jag nu kört mitt första riktiga crossfitpass. Det blev 21-15-9 reps av 95lbs(43kg) Thrusters och Pull-ups. Kändes riktig bra faktiskt, kanske för att jag imorse fick lite beröm hemifrån för mina nyvunna definitioner:). 18min och 15sec var tiden och jag tror att det hade kunnat gå lite fortare om nu inte pull-upstången varit lite svår att greppa. (ursäkter, ursäkter, ursäkter). Körde även lite biceps och mage efteråt för att tillfredsställa mitt ego. Har bestämt med Martin att jag fom nu kan lägga upp mina egna pass utifrån crossfit.com. Skulle även vara trevligt om jag kunde ta mig in till göteborgslokalen och vara med på något pass. Kanske nästa onsdag då vi har ledigt på kvällen.
Go fortsättning!

/steff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar