måndag 3 maj 2010

Tillbaka på svensk mark...

...men lite visste jag vad som väntade mig vid hemkomsten.
Ringde upp Martin och kollade om han var sugen på att träna. Direkt satte han igång tankesmedjan och smed en plan på hur han skulle knäcka mig.
På väg till gymet viskade han i mitt öra... "vi börjar med 70 burpees idag"... allt för att knäcka min redan, efter resan, trötta själ. Det visade sig bli ett riktigt karaktärstestande pass.

70 Burpees
60 Sit-ups
50 Kettlebel swings (24kg)
40 Pull-Ups
30 Hand-Stand push-ups (dessa fick vi hjälpa varandra med)

Även om kroppen kanske inte riktigt ville har karaktären vuxit en aning.

Imorgon blir det dax igen
ha d gött

/steff

2 kommentarer:

  1. Såg detta passet på tavlan idag, skakade på huvudet och tänkte hur maffigt det såg ut :)
    Vad fick ni för tider?

    SvaraRadera
  2. vet faktiskt inte... runt 20 min.
    d va maffigt.
    ska köra i omvänd ordning imorgon har jag tänkt

    SvaraRadera