fredag 18 december 2009

90.8Kg...



...är vad jag väger just nu. För en månad sedan vägde jag mig och då sa vågen 95,5. Martin säger att allt är p.g.a. crossfiten men jag tror att det är en kombination av mer träning och mindre sött. Nu ska jag börja göra avkall på kolhydraterna också sen får vi se vart det bär. 85-87 är idealvikten som jag ser det nu.
Idag körde jag en Crossfit total. Lite olympiska lyft på maxvikt.
Kände mig ganska stabil även om vikterna är på lägre nivåer än vad de en gång varit. Hursomhelst kändes det skönt att få lyfta lite tungt. Första gången sen jag började...
Knäböj blev det 100kg, axelpress 50 och marklyft 130. Total 280kg. Målet är att gå över 300 nästa gång jag gör lyften.
/steff

2 kommentarer:

  1. Fin skillnad sen jag såg dig med bar överkropp sist, gött jobbat :)
    Kul med första CFT också.

    SvaraRadera
  2. det här var direkt efter passet så jag kan vara aningen tight;) men tack ändå
    /steff

    SvaraRadera