onsdag 7 april 2010

30min löpning i Ludwigshafen


Är nere i Tyskland med Steg4, Elittränarutbildningen och tog denna morgon en löptur på 30min. Enligt hotellets receptionist skulle det funnits någon park i närheten men tyvärr hittade jag den aldrig så istället fick det bli betonglöpning. Tur att tyskarna är duktiga på betong och för att jag hade mina Air Max 360 annars vet jag inte hur det hade gått ;).
Det blir förmodligen inte så jättemycket Crossfit då dagarna är fullbokade och hotellet inte har något gym... "in a couple of days" enligt ovannämnda receptionist.
Nu ska det bli en massa basket då inoficiella U18 VM går här nere i Mannheim...

Tills nästa gång

/steff

3 kommentarer:

  1. Håll dig till att skjuta treor istället. Det är ju så du var känd i Åmål...

    SvaraRadera
  2. hahaha!
    får ingen chans till d längre :)

    SvaraRadera
  3. Coola skor, bra vader med :)
    Kul med steg 4.
    "I´m fucking elite" kan du säga sen ;)

    SvaraRadera