torsdag 22 april 2010

Five rounds for time of...

Gårdagens pass såg ut som följande:
12x 70 kg Marklyft
9x 70 kg Frivändningar från stående
6x 70 kg Stående axelpress

Jag skalade Frivändingarna och axelpressen till 50kg. Försökte första rundan på 70 men gick inget vidare. Ett riktigt skönt pass som tog 24min. Känner lätt träningsverk i hela kroppen idag. Har kört liknande pass och jag börjar tro att stångövningar är mina favoriter. Lägg till pull-ups så känns det riktigt roligt att köra. Självklart är det bra med löpning emellanåt men om jag fick bestämma då hade det blivit stänger för hela slanten.

känns bra i kroppen nu...

/steff

2 kommentarer:

  1. hur många repetitioner av varje, hur många varv?
    hmm, jag gissar på
    8 varv:
    15 mark
    10 frivänd
    5 press

    Skivstången är roligast, jag håller med :)

    SvaraRadera
  2. rubriken heter ju "five rounds for time" ;) sen glömde jag repetitionerna.
    12,9,6. ska komplettera

    SvaraRadera