torsdag 15 april 2010

Trasdocka



Idag blev jag slängd omkring som en trasdocka av Tony...

Började först med att värma upp i gymet och köra knäböj, marklyft samt frivändningar. Var sugen på att köra lite tyngre idag.
Efter att ha kört slut på kroppen med vikter gick jag över till kampsportslokalen och där fick jag möjligheten att gå ett par ronder mot läromästare Tony. Trodde faktiskt det skulle kännas som att jag hade lite chans men icke... inte ens i närheten. Det mesta gick ut på att försöka mota bort honom från bröstet, sedan halsen, sedan magen, sedan benen för att börja om igen. Knä i solar plexus är redan en klassiker i mina ögon.

Han var dock väldigt duktig på att släppa taget i rätt läge och coacha mig till total utmattning. Precis när det var dax att klappa ut släppte han på trycket så var vi igång igen.
En riktig genomkörare och en fin lektion i submission wrestling. Tack T!
Inte jätteskarpa bilder men som ni förstår var det väldigt sällan jag fick vara på topp.

/enmörsteff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar