onsdag 14 april 2010

löpintervaller



4x700m

Som vanligt bjöd Martin på en kort tekniklektion i början av passet. Dubbelunders och Snatches stod på uppvärmningsschemat. Jag körde även några pull-ups som uppvärmnig. Slog nytt personbästa med 18st. Mycket stolt och med nyvunnen stolthet förberedde jag mig på vad kvällen skulle bjuda.
Vi var 6st tappra som hade hittat till första passet och jag tror inte någon lämnade stället missnöjt. Martin sa lite kryptiskt att idag skulle det bli löpning men avslöjade inte så mycket mer förrän vi var varma och redo.
Enkelt men väldigt tufft pass. 4x700m och de flesta av oss hängde med tungan.
Det var tungt från början till slut. Även om vi fick gott om vila men varven tog jag ut mig helt på varje löpning. Lunchen satt var nära halsgropen ett antal gånger.
tack till er andra som var med och bidrog till ett mycket roligt pass.
ha d gott
/steff

1 kommentar:

  1. Gött o se dig, kan bara kommentera återhämtningen av flåset som verkade bra :)
    Gustav mätte med bilen 640m sa han ;)

    SvaraRadera