fredag 2 april 2010

Genombrott i Södertälje

Angie
100 Pull-Ups ( jag skalade till 50 kipping och 50 Jumping)
100 Push-Ups
100 Sit-Ups
100 Squats

32:47

Ett genombrott skedde idag! Jag är för tillfället i Södertälje för lite basket och lite mer basket. Imorse efter frukost begav jag mig till Södertälje Kings gym och körde en Angie. Har försökt mig på Angie tidigare men aldrig lyckats bryta ner denna mastodont till kvinna. Pull-upsen har tidigare knäckt mig. Visst är inte tiden något att skryta om och visst fick jag skala 50 Pull-ups men att ha klarat av utmaningen var en underbar känsla.
Händerna värker och blöder men själen ler och njuter!
Har även laddat ner WOD (crossfit app. till iPhonen). Fungerar fint... man kan ladda ner sista veckans workouts, lägga in egna, lägga in rekord, beskrivning av övningar, mm.
Skulle gärna vilja veta hur de andra fungerar från Apples Appstore. Om någon testat de andra, skriv gärna ett inlägg om hur de fungerar.
ha d gött
/steff

2 kommentarer:

  1. Bra kämpat! Skall testa Angie verkar vara ett roligt pass.

    SvaraRadera
  2. gör d! berätta hur det gick sen...

    SvaraRadera