lördag 27 mars 2010

Utveckling!?




Tänkte posta ett par bilder... Sista var det i mitten av januari. Kanske inte jättemycket som hänt men lite mer definition har det blivit och något kilo lättare. Som mest var jag uppe i 95kg någon gång i augusti förra året. Även om det inte är mer än kanske 7kg kan jag faktiskt känna skillnaden på belastning, främst i knäna. Personligen tycker jag min hållning blivit bättre, uthålligheten är jätteskillnad på och jag känner mig allmänt piggare än för ett år sedan.

tills nästa pass

/steff

2 kommentarer:

  1. Shit va grym du är, bra jobbat! Är lite sugen på att köra jag också, vill inte ha några hinkar uppkallade efter mig bara...
    Men va fasen Stefan, hur har du kunnat glömma vaxningen så länge!?

    Lycka till idag!
    /C

    SvaraRadera
  2. Glömt!? Det är med stolthet jag bär denna våra anfäders beklädnad;)
    tack
    /steff

    SvaraRadera